Neurociència i Educació Emocional

ROSA CASAFONT

rosa-casafont

Gràcies a la implicació i la perseverança d’educadors i altres professionals en influir constructivament, estem deixant enrere un sistema educatiu que tenia com a lema: “la letra con sangre entra”. Per facilitar i dirigir aquesta transformació és fonamental partir d’un autoconeixement estructural, funcional i de capacitats, fonamentat des de les Neurociències.

En aquesta sessió descobrirem doncs, estructures, funcions i capacitats que són la base de l’aprenentatge. Identificarem i entendrem per què som essers fonamentalment emocionals i com la nostra essència crea amb aquest segell de forma adaptativa o desadaptativa, determinant el benestar o malestar de forma coherent.

Aprendrem què fer i què evitar per dirigir el canvi de “dins a fora”. Veurem com fomentar competències per el benestar personal i social, acompanyant als nens, nenes i joves en la construcció d’una societat més feliç, amb bonhomia, saviesa, responsable i amb compromís social.